من بنده ی آزادگی باد صبایم ...

مجموعه ای از چرک نوشت های علی نقویان

من بنده ی آزادگی باد صبایم ...

مجموعه ای از چرک نوشت های علی نقویان

۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۵

هنگامه

روحی که باید خفته در آغوش تن باشم
با هرچه هستم، لیک تنها یک بدن باشم

وقتش رسیده در هوای سرد دنیایم
در انتظار و بی قرار عطر زن باشم

سرباز، سربشکسته، بی سامان و سرتر من
باید به فکر بازگشتن بر وطن باشم

آهو کمندم را ببندم تا که هر لحظه
در تیر صیّادی ِ آن ابرو کمن باشم

دور از خیالم نیست او سرسبز و من سنگی
مانند قبری در کنار این چمن باشم

یک تو برایم بست تا عمری برایت هست
ما بین آغوش تو بی صبرانه من باشم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹
علی نقویان

ali naghavian

علی نقویان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی