من بنده ی آزادگی باد صبایم ...

مجموعه ای از چرک نوشت های علی نقویان

من بنده ی آزادگی باد صبایم ...

مجموعه ای از چرک نوشت های علی نقویان

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۴

یعنی که من...

شعر ها را با تو قسمت می کنم یعنی که من..
باز با چشم تو وصلت می کنم یعنی که من..

در شب دلواپسی هایم سحر گم می شود
ماه را تفسیر اسمت می کنم یعنی که من..

شب نشین خانه ی بی پیکر سقفــ-آسمان
هی دعا و هی سماجت می کنم یعنی که من..

از فراز عمر کوتاهم فقط یک آرزو..
داشتم، از عشق صحبت می کنم یعنی که من..

گاه فرهادم، وَ بعضی موقع ها مجنون صفت
با غم افسانه عادت می کنم یعنی که من

خواه باشی و نباشی همسفر یا بگذری..
مقصد دل را عزیمت می کنم یعنی که من..

بین گلشن آشنایی هستم از دشتی غریب
غنچه ی گل را نصیحت می کنم یعنی که من..

باغبانی بی سر و پا خفته بر دستان تو
ســـخت احساس خجالت می کنم یعنی که من..

با وجود هر چه خاری بودن این ساقه ها
باز با لبخند زینت می کنم یعنی که من..

یک پیمبر زاده یعنی یک شبان ِ ساده ام
بی ادب خرج محبت می کنم یعنی که من..

آه یعنی.. - یک نفس - یعنی.. به لکنت : دووســـ تت..
سطر پایانی که جرئت می کنم..یعنی که من..


علی نقویان


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی